دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1401 - 09:37
در نطق پیش از دستور مطرح شد؛

قالیباف: «ارتش فدای ملت» بیانگر حقیقت وجودی ارتش است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شعار ارتش فدای ملت،  بیانگر حقیقت وجودی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عشق و علاقه بیکران ارتشیان غیور به مردم است.
کد خبر : 653357
محمدباقر قالیباف مجلس



به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پارلمان، در نطق پیش از دستور خود، گفت: فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمام دلاورمردان ارتش و خانواده‌های معظم شهدای ارتش مقتدر و عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم.


وی افزود: شعار ارتش فدای ملت، بیانگر حقیقت وجودی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عشق و علاقه بیکران ارتشیان غیور به مردم است.


رئیس مجلس تصریح کرد: ارتش در تمام حوادث اعم از جنگ، سیل، زلزله و هر آنچه امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازد، همواره مایه امیدواری و دلگرمی مردم بوده است و در میدان‌های عمل ثابت شده که ارتش به معنای حقیقی کلمه خود را فدای ملت کرده است.


قالیباف با تأکید بر اینکه درخشش ستاره‌های آسمان ایثار و فداکاری همچون شهدای گرانقدر شهید صیاد شیرازی، قرنی، فلاحی، ستاری، نامجو، کشوری، اقارب‌پرست، شیرودی، یاسینی، فکوری، آبشناسان و سایر شهدای سرافراز و رشید ارتش الگوی جاودانه برای تمامی دلسوزان این آب و خاک به خصوص فداکاران جان بر کف ارتش خواهد بود، گفت: از خداوند متعال برای شهدای ارتش علو درجات و برای خانواده‌های شهدا اجر جزیل و برای تمام پرسنل نیروهای سه‌گانه زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توفیق روز افزون را مسئلت دارم.


انتهای پیام/۴۱۶۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته